Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Премахване на катализатори

    Привет на всички колеги, имам въпрос за премахването на катализаторите на 147 селеспийд.
    Доколкото знам бяха 3 и на 14 годишна кола ме съмнява да са в цветущо здраве. Има ли смисъл да се махат и да се слага права тръба и колко може да забави колата ако евентуално са запушени или повредени по някакъв начин.
    Благодаря предварително.

  • #2
    Махаш си ги, но не слагай права тръба защото ламбда сондата няма да отчита правилно, най-добре с резонаторни гърнета да ги замениш.
    Тази 147 с какъв двигател е ?
    Alfa Romeo 156 1.8 TS

    Comment


    • #3
      Със 2.0 150 коня 16В модела е от 2000 предполагам CF 2 ИЛИ CF3
      A примерно ако им оставя и трите катализатора и ги заменя за резонаторни колко трябва горе долу да се доплати ?

      ---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

      А също така има ли проблем евентуално после с техническия преглед и изгорелите газове ?

      Comment


      • #4
        От моя опит с 1.8 144 коня, която е с един катализатор и една сонда(катализатор нямаше, само една права тръба) след като сложих резонаторното гърне, не само и звука се оправи, но и разхода стабилизира на около 7 - 7,5 пък и върви повече. Излезна ми 30 лв с монтажа в една морга ми свършиха работа, но това е в Кюстендил.
        Сега вече при твоята незнам как е системата точно така че може да е по-трудно.
        Ако е само една сонда и е след катализатора не би трябвало да имаш проблем.
        Alfa Romeo 156 1.8 TS

        Comment


        • #5
          Четох че ако не се постави правилно това резонаторно гърне може още повече да намали мощността. Дано попадна на кадърни хора направо им давам катализаторите и ако не искат пари супер направо

          Comment


          • #6
            Ти ако им дадеш катализаторите ще може доста бонуси да хванеш доколкото знам са скъпички тези
            Alfa Romeo 156 1.8 TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alfa_147 selespeed Покажи съобщение
              Със 2.0 150 коня 16В модела е от 2000 предполагам CF 2 ИЛИ CF3
              A примерно ако им оставя и трите катализатора и ги заменя за резонаторни колко трябва горе долу да се доплати ?

              ---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

              А също така има ли проблем евентуално после с техническия преглед и изгорелите газове ?
              CF3 е колата,три катализатора.
              Карам по спомен,трябва и софтуерно премахване на някои от ламбдите не само махане на катализаторите...
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #8
                Как е въпроса при дизеловите 147 с премахването на катализатора трябвали да се пипа след това по компютъра един ли е на брой.
                Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                0w40 Shell Helix Ultra

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
                  Как е въпроса при дизеловите 147 с премахването на катализатора трябвали да се пипа след това по компютъра един ли е на брой.
                  Ти си лесен ! Права тръба на мястото на катализатора.
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
                    Как е въпроса при дизеловите 147 с премахването на катализатора трябвали да се пипа след това по компютъра един ли е на брой.
                    И да и не.
                    2 са.
                    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                    Ти си лесен ! Права тръба на мястото на катализатора.
                    Ако махне и даунпайпа, ти ли ще му оправиш после пренадуването ? Ако махне само каталиста втория - ок.
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #11
                      Ако може да ми разесните какво е даунпайпа кой катализатор къде се намира щом са 2 ако все пак се реша или не ми се наложи че някой одрински майстор да не намже пейзажа.
                      Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                      0w40 Shell Helix Ultra

                      Comment


                      • #12
                        Не се занимавай с глупости, ако са ти наред каталистите, НЯМА да ти тръгне повече колата.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #13
                          Изходяща тръба след турбото трябва да е това де му казвате Даунпайп според това което четах.За катализатора се замислям заради разхода който прави не за да бяга повече така си ми харесва.Но нека сменят термостата да видим ще имали подобрение в разхода поръчах на берн вече е при мен само бокса трябва да се освободи. Пък за разхода жената основно я кара през седмицата детето,градината работа... но като се повозих при нея основно я кара 2 предавка 40км. 3 предавка 50км. на къси растояния в нашето малко китно градче 8 на 100 може и да е нормално като се разчетах темата за разход на 147.
                          Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 09:17.
                          Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                          0w40 Shell Helix Ultra

                          Comment


                          • #14
                            Нормален ти е разхода, даже нисък, но това ще се дължи на жената повече.

                            Не пипай нищо. Мотора си е лаком, в сравнение с други.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                              И да и не.
                              2 са.


                              Ако махне и даунпайпа, ти ли ще му оправиш после пренадуването ? Ако махне само каталиста втория - ок.
                              Като изтърбуших моя даунпайп що нямах пренадуване ???
                              Имах само крайно гърне.
                              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                              Comment

                              Working...
                              X